Meille kerrotaan silloin tällöin, että laskua tai muuta meiltä lähetettyä postia ei ole tullut kotiin. Aina, kun ette ole saaneet niin sanottua alkuperäistä postia, tehkää valitus (reklamaatio) Posti Oy:n jakelupuolelle.

Miten laskut sitten lähetetään asiakkaille?
Laskut lähtevät Keuruun Vedeltä yhtenä tiedostona CGI:n laskuhotelliin, jossa laskutiedosto puretaan. Tiedostossa olevat laskut lajitellaan joko sähköisiin laskuihin tai tulostettaviin laskuihin. CGI toimittaa sähköiset laskut pankeille tai tulostaa ja kuorittaa paperilaskut. Paperilaskut CGI toimittaa Postille, joka jakaa postin asiakkaille.

CGI:n laskuhotellista tulee kuittaus tiedoston vastaanottamisesta sekä siitä onko laskujen toimitus eteenpäin sujunut ongelmitta. Ongelmista ilmoitetaan meille ja voimme tulostaa uudelleen ne laskut, joissa on ollut ongelmia.

 

Julkaistu 30.8.2019 klo 13:55